Merhaba kızlar bebeğim iki yaşını doldurdu
tek göğüs emziriyordum cokta meme düşkünü değildii. Dün akşam emerken aniden ısırdı ve göğsüm bilidğiniz yarıldı kanadı ve aniden kesmek zorunda kaldım🥲 buna bende hazır değildim cok cok üzüldüm gecede emmek istedi vermeyince cok ağladı bu duruma ne zaman alışır ne yapmam lazım birde biriken sütü nasıl boşaltıcam sağmak iyi değil diyenler olmuştu