cansubrldmr Karakiz ah yavrum Allah şifalar versin inşallah yani canımız kanımız her şeyimiz onlar oluyo yeter ki onlar iyi olsun.. şanslısınız ki mamayı kabul ediyor ben de mama takviyesi yapmak istiyorum ama almıyo mamayı
cansubrldmr elo kaşık da denedim ama geri atıyo diliyle vallahi çok zor bi dönemden geçiyoruz inşallah çabuk geçer
Meli cansubrldmr benm bebede böyle 3 aylıgız ben mmamayı değiştirince yedi ama zorla yiyor eskiden 5 ölçek yiyorsa şimdi 3 en fazla beslemek icin her öğünde bi saat harcıyorum rahat
Deletedmom47 cansubrldmr Bizim normelde çok güzel iştahlı bebekti .3 Aydan başladı iştahsızlık halen devam 5 aylık olucağız .Resmen aç kalıyor yani ama emmiyordu Mama hiç vermedim o ayrı .4 ayda kan ilacı verdi de o iştahını biraz olsun açtı şükür .
cansubrldmr Deletedmom47 aa öyle mi bugün doktor bize de kan ilacı verdi iştahsızlık yapabilir dedi zaten çocuk iştahsz tereddütte kaldm bende inşallah bizde de iştah açar
cansubrldmr Deletedmom47 aa öyle mi bugün doktor bize de kan ilacı verdi iştahsızlık yapabilir dedi zaten çocuk iştahsz tereddütte kaldm bende inşallah bizde de iştah açar
Bursalianne cansubrldmr aynı soru yasıyorum 5.5 aylıgız ne meme ne mama reddediyor. Kaşıkla veriyorum zorluyor ama mecburen. Bi deneyin derim
cansubrldmr Bursalianne kaşık da denemiştim ama ağzının kenarından diliyle geri atıyo.. şimdi emiyor ama kısa kısa