Ogze anladım canım. Bizde üç ay önce b12 eksikliği çıkmıştı daha doğrusu sınırda idi. İlaç kullandık. Şu an bilmiyorum tekrarlanır mi. Demir eksikliği var mı bilmiyorum ama reflü kesin var doğduğu günden beri. Bu titreme bugün ilk defa oldu. Peki sizde vitamin eksikliği çıktı mı ne zamandır böyle?