Merhaba kızlar 1 yıl oldu doğum yapalı ama bir türlü adetim düzene girmiyor 2. Doğumum ve ben hiç adet düzensizliği yaşamadım hayatımda bu doğumda dengem şaştı gecikme olmuyor 1 2 gün normal oda çok sık adet görüyorum karma karışık bazen bir gün damla damla bazen çokca bazen adet bitiyor 1 hafta sonra 2 gün leke görüyorum hiçbişe anlamadım normalmi sizce şimdiden teşekkür ederim
Kimse yok mu niye cevap vermiyorsunuz
[bilinmeyen] kimse yok mu niye cevap vermiyorsunuz