AtaVeAnnesii Ben de 20 gün sonra gidicem aslında. Eylül başı gibi çok serin olmaz diye düşünüyorum.Oğlumda eşimde sıcakları hiç sevmiyo bence tam efil efil güzel olur😍
Eylul048 Evet baktım hava durumuna esintili.Milaslı olmanız süper bişey sorcam ben tam eylülde değil de 27 Ağustos’ta oradayım.Eylül’ün ilk haftasına kadar.O zamanlar sıcak olmaz mı
[bilinmeyen] Okulların açılmasına kadar değilde 20 gün sonra gidicez o zamana kadar daha güzel olur gibi 😍
[bilinmeyen] Okulların açılmasına kadar değilde 20 gün sonra gidicez o zamana kadar daha güzel olur gibi 😍
[bilinmeyen] Okulların açılmasına kadar değilde 20 gün sonra gidicez o zamana kadar daha güzel olur gibi 😍
[bilinmeyen] Okulların açılmasına kadar değilde 20 gün sonra gidicez o zamana kadar daha güzel olur gibi 😍