maras46 bende de küçüklüğümden beri çıkar. Naçizane size tavsiyem dil de değilse oralmedic kesin çözüm. Aftojel de çok güzel dindiriyor acısını dildeyse onu kullanıyorum. Piyasada kullanmadığım denemediğim aft ilacı kalmadı. 🤦🏼♀️
[silindi] siz de bir bakın isterseniz yazdığıma. Benim de bir ayın 15 günü aft var ağzımda birden fazla hemde. 😞