Efem123 Bu gaz nezmn biticek kizlar her gece her sabah sürekli ağlıyor bı yandan gaz cikaryor çıkartmaya çalışıyorum bas bas bağırıyor 4 aylık olduk bitmesi gerekmiyor mu bizim aksine çoğaldı😔
esmaa599 Efem123 1yasindayiz ara ara hala oluyor.1yas asisinda ebemiz ile de bu durumu konuştuk.Onunda 1yasinda kızı var bizde de ara ara oluyor dedi.Her bebek farklıdır bazısının 3ayda bitiyor bazısının bizim gibi hâla oluyor
Hum34 Bizim 4 aylıkken bitmişti ama doktorlar 6 aya kadar sürebilir diyor😬 Gaz damlası ve probiyotik kullanıyor musunuz ? Bir de bol bol masaj yapın.
Efem123 Hum34 Yok hayr kullanmıyorum bırakmıyor ki bas bas bağırıyor yapamiyorum [bilinmeyen] Anladım canım saol bizimde yenidogunca pek gazlı değil şimdi daha çok oldu