hazelrya sarılığı olduğu içindir dünyaya adapte olmaya çalıştığı içindir bi üsrü neden var annesi ama sen 2 saatte biri geçirme lütfen Allah korusun şekeri düşer anlamazsın ve geri dönülmez hatalara sebebi olur ben 2 aylık olana kadar max. 3 saatte bir emzirdim