Tosbikiim_0606 Kizlar bebeğim 7 aylik ve hep bi istememe meme reddi vardi bizde en son kiloyu az alınca bide emmeyince sütüm azaldı ve mamaya başladım en azından geceleri emiyodu ama artık onuda emmiyo ama sagip biberonla verirsem iciyo malum emmediği için pompaya sütüm okdr gelmuyo elektrikli pompa alsam düzenli sağım yaparak sagip versem olur mu bu saatten sonra sizce
eczanecianne Tosbikiim_0606 arttırabilirsin sağım yaparak. elle sağım hem eli yoruyor hem de yeteri kadar güçlü çekim yapamadığı için süt az çıkıyor. Elektrikli sağım makinesi öneririm size ayrıca lansinoh süt toplayıcı (mochi ile aynı) kullanırsanız bir göğsü sağarken diğerine süt arttırmada daha başarılı olacağınızı düşünüyorum
Tubafadime Tosbikiim_0606 canim benim oğlumla 42 günlük ve oda ilk başlarda çok uyudu 2 saatte 1 emzirmeye çalıştım bi göğsümü emip uyudu ve uyandırmaya çalıştım uyanması sonra normal diyenler oldu çevremde bu şekil gittim 15 günlük olana kadar 15. Günde 2 göğsümü emzirmeye çalıştım hala uykusu ağır bastığında almıyor 2. Göğsümü ama benimde sütüm azaldı gözle görülür bende çözüm arıyorum bi emzirme danismaniyla konustum sürekli sağın yaparak arttirabilirsin dedi. Post açtım ama kimse yazmadı doğru düzgün sürekli sağın dene belki artar o zaman bende sagmaya başlayacağım. Ins artar
Fria 4 aylık benim de bebeğim . Başlarda prematüre olduğu İçin ememedi vs derken hastanede mamaya başlandı. Her öğünde mama içiyordu . Şimdi günde 2 öğüne kadar düştük. İnanılmaz göğüs yaraları oldu bende Sedef var çünkü. Makinayla sağım yapamadım. Elle sağarak artırdım. Ama saat şaşmıyordum . 3 saate bir mutlaka . Başlarda 10-15 cc geliyordu . En son toplamda 60 cc geldi ve biz emmeye başladık. Şimdi 2 öğünde veriyorum mama. Duymadığını hissedince
Tosbikiim_0606 Fria benimkisi emmiyo ama biberonluk olur mu acaba sütüm tekrr [bilinmeyen] tsk ederim mama vermek istemiyorum biberonlada olsa anne sütü alsin [bilinmeyen] tsk ederim canım inşallah artar 🤲
MinikcivcivAnnesi Fria sedef dediniz merak ettim sedefinize bir çözüm var mı ben hastaneye gittim kaç kere hiç bu ilaç fayda etmedi heleki doğumdan sonra berbat arttı 😣 vucudum başım mahf olmuş napacagimi bilmiyorum sizin kullanıpts iyi geliyor dediğiniz sabun şampuan krem vs var mı
Miskokulu2 Arttırabilirsiniz tabi. Bi nevi emme refleksi gibi oda. Et tavuk karpuz bulgur harika süt yapıyor. O günlere beslenmene dikkat edersn daha iyi olumlu sonuç alırsın