4 aylık olduktan sonra üst üste yiyen çocuk yemez oldu emmiodu biberonla sütümü veriodum sağa sola gevelio eliyle itio zorlarsam ağlıyorrr cırlıyor 2 3 saatte 120 içerdi şimdi 70i geçmiyor üzüntüden napcağımı bilmiyorummm sünnet olması lazımmış darlıl var egzama var acaba bunlarmı etkiliyor yoksa bu aylarda iştah azalıyormu napabilirim ben annelerrr