kubra17- sağlık ocağında ki doktor ve hemşire emzirirken aşı önermedi. Çocuk doktorumuz kesinlikle ol diyor. Emzir diyor ama bebeğe geçmez diyor yarar da zarar da yok diyor. Burda okuduklarmdan hemen emzir bebeğe antikor geçsin diyen doktorlar varmış. Birde belli saat emzirme sütü sağ at diyen doktor da varmış. Yani herkes bişey söylüyor kimse net bilmiyor bence. Kafalar allak bullak oldu