Serra2304 ahhh bu insanlar neden hep böyle. Az biraz bebek ağlasa, huzursuz olsa vs. Hemen ac bu,doymamış, sütün yetmiyor belli ,mama ver diye başlıyorlar 🤯 Bazen imdat diyip kaçasım geliyor. Çocuk bu arkadaş sadece aç olunca mı ağlıyor sanki. Milleti takma he de geç ve vücuduna güven güzel anne 🥰
[bilinmeyen] o diyenlerin ağzının ortasına bi carpacaksin birde yer çarpacak aslında ya 🤭