Kızlar 7 ay önce Doğum yaptım yaptıktan 1 hafta sonra eşime mesaj gelmiş postaneden paranızı alın diye daha sonra gittim bana vermediler eşinin gelmesi gerek sgklı o olduğu için diye eşim de çalışıyor fırsat bulup gidemedi geçenler de gitmiş paranız yok almadığınız için geri iade olmuş öyle demişler geri iade olan ney bu yatan süt parası mı emzirme mi anlamdım bi de aile sosyal yardımlaşma ya başvuru yapın oradan da bi para alınıyormuş o neyin nesidir bilemedim kafam karıştı iade olma söz konusu mu?