Yani su verdiginizde kana kana iciyorsa susuyordur emzik emen cocuklar daha cok susuyor cunku tukurukleri kuruyor agiz icinde ve genelde agzi acik yatıyorlar ben ilk baslarda uyandiginda once süt veriyordum icmezse su veriyordum bu sekilde anladim ki genelde su icmeye jyaniyor bende yanina hem sut hemde su koyuyorum