Annelerim ben normalde endişe etmiyorum ama çevremden duymaya başladıkca acabami diyorum 2 yas 3 ayligiz. Algilarimiz hersey cok iyi erkek cocugu ama anne baba disinda herseyi işaretle anlaşıyoruz babayi bile bazen aba diye soylemeye baslamisti arabaya hin ama cogunlukla derdini el hareketleriyle anlatiyor.
Erkek cocugunuz ortalama hangi yasta konusmaya basladi sizce normalmi👍