Anne888
öncelikle evladınız sağlıkla gelsin kolay doğumlar dilerim malum havalar feci sıcak bulundugunuz il nasıl bilmiyorum ama İstanbul felaket, yine de yeni doğmus bir bebegi de hepten örtmemek olmaz bana göre en azından zıbın üzerine ince müslin yada penye battaniyelerden olabilir yenidoğan bebekler üşür vücutları henüz yağ toplamadığı için, emzirme konusuna gelince insallah sütünüz hemencecik gelir inmesi 2 3 günü de bulabılır stres yapmayın sağ emzirdiyseniz diğer emişte solu verin ki göğüs şişmesin emmeden sonra kusma riskine karşın hafıf yan yatırabilirsiniz