Diş çıkarıyor olabilir 7.ay tam dönemi diş için. Benim kızım da 7. Ayda başlamıştı emmeyi de ek gıdayı da herşeyi reddetmişti. Biraz zor bir süreç damak jelleri var onlardan sürün ve parıl şurup içirin iyi geliyor diş dıkıntısı geçince yemeye başlıyorlar tekrar. Diş değilse de doktora götürebilirsiniz belki başka bir sıkıntısı vardır ağızda boğazda vs. Görünmeyen bir yara falan olabilr rahatsız olduğu için yemiyordur belki