AyyuceNurY çok kuruysa eğer egzamaya meğilli olabilir bizim öyle çünkü özellikle kış aylarında daha da kuruyor biz cilt uzmanına götürdük bioderma atoderm önerdi bize o iyi geldi bir tek onun haricinde günlük nemlendiriciler(mustela kullanıyordum) yetersiz kaldığı için kuruluğu geçmiyordu