Doktor gercekten şans işi elektrik alma işi ama burda yasadigim bir olayi baskalari da yaşarsa diye kendisini ifsa etmek istedim. 20 gunluk bebegimi Visnelik ümit hastanesine Naim Beye goturduk tavsiye uzerine ; sarilik oldmustuk hastanedeyken ama terapi alinca dustu sadece gozlerinde kaldi. Muayene esnasinda bebegimle hic ilgilenmedi bile surekli konustu o yapildi mi bu yapildi mi diye surekli sordu. Bebegim agladigi icin bu çok kizariyor bence bi kalp ultrasonu yaptirin dedi. Sonra ellerini acti elinde simian cizgisi var bebegimin ama baska hic bir seye bakmadan down sendromu olabilir mi acaba dedi. Bana lakayit bir tavirla yuzunu dondur bakayim bebeginin yuzu de hic benzemiyor ama dedi. Zaten down sendromu bulgularina bilgisayarindan surekli bakarak konustu. Ikili test yaptirdinniz mi dedi tabiki yaptirdik sonuc temiz cikti dedim hala cocugumun suratina bakarak sacma sapan konustu. Neyseki Ferruh Baş a gittigimizde her bebekte simian cizgisi olabilecegini bunun bir belirti olmadigini soyledi. Ama o gun benim icin kabus gibiydi. Cok sukur bizim icimiz rahat ama boyle işini ciddiye almayan doktorlar oldukça anneler kahroluyor. Kendisini seven de vardir ama ben nefretimi buraya dökmek istedim kimse üstune alinmasin. Ferruh Baş beyefendiden de cok memnunuz. Bebegime o kadar naif yaklasti ki çok rahatim artik. Içimi dökmek istedim. Sevgiler herkese 😊