Grlnl Gngrayse benimde 4 ay oldu olmadım hala. Emzirenler de daha da geç olabiliyormuş. Süt üretmeye devam edildiği için hormonların eski halini alması zaman alıyormuş.
Gngrayse LilyaBn normal yanı hala olmam [bilinmeyen] bi iki defa kazayla birşeyler oldu korkuyorum bi yandan
Deletedmom5284 Gngrayse birşey diyemem regl olmadan hamile kalan çok var burda kırkı çıktığı gün bile kalan varmış burda öğrendim 😃😃
Eloo005 Grlnl emziren annelerin hamile kalma olasılığı düşük diyorlar sizcede öyle mi süt koruyor mu? [bilinmeyen] 4 ay geçti daha olmadım
Gngrayse Grlnl bakalım ne zman olucaz ama bi iki defa korunamadim eşimin yüzünden [bilinmeyen] anladım canım ben 1 2 defa korunamadim korkuyorum suan [bilinmeyen] anladım canım [bilinmeyen] bakalım ne zman olucam
Ozge04858 Gngrayse 30 gün sonra hasta oldum ve bugünde lekenmem oldu kasiklarom belim çok ağrıyor tekrar olcam galiba
Sedonay Gngrayse adet olmayıp hamile olan gebe çok var test verin emin olun bişey olup olmadığından daha sonrasında korunun ve çok dikkatli olun bi anlık eşkerimizin hataları yüzünden biz çile çekiyoruz sonra 💁🏼
Gngrayse Sedonay aynen öyle canım hastayız suan bebeisimle belim falan ağırıyo korkuyorum iyileşip hemen gidicem test almaya