Merhabalar,benim oğlum 18 ayına yeni giriyor. İşaret etmiyor,ismine bakmıyor,topun nerde ya da topunu getir dediğimde yapmıyor,fakat tarak alır eline saçını taramaya çalışır,ben bu bu yap derim ağzını bu bu yapar,gel derim gelir,al derim alır,aaaa bak derim bakar,çatal tutmaya başladı,ver komutunu biraz almaya başladı,göz teması var fakat ona birşey anlattığında beni sanki anlamıyor. Evet aferim oğluma dediğimde sevinir alkış yapar,hayır yapma dediğimde bana balar ya o şeyi birakir ya da kızar bana tepinir. En büyük korkum ismine bakmıyor,işaret etmiyor. Bebeği benim gibi olup sonradan ismine bakıp işaret eden var mi aramızda arkadaşlar? Aklımdaki şüphe beni 24 saat kemiriyor :(