mirayyy20-20 Allah’a sükür sarılığımız falan düştü kilo artışı falan çok iyi ama korkuyorum birşey olur diye doktorum da kesinlikle 3 saat arayla beslemen gerekiyor diyor kayınvalidem ve kendi annemde uyuyan çocuğa eziyet etme diyorlar ben korktukça ne yapacağımı şaşırdım
[bilinmeyen] sarılığımız düştü şükür kilo artışı falan da iyi
[bilinmeyen] sarılığımız düştü şükür kilo artışı falan da iyi