Gizemonerr 9 aylık bebek neden bu kadar sık uyanır geceleri ? Huzursuz değil, hep emmek istiyor. 1 haftadır böyle. Uykumuz çok düzenliydi 2 yada 3 kere kalkardı geceleri en fazla. Var mı benim gibi anneler 🤗
Alanbebek Gizemonerr bizde aynı durumdayız geceleri sadece bır kere kalkan bebegım sürekli mama için uyanır aglıyor yatakta bi otarafa bır butarafa yuvarlanıyor 🤦🏻♀️🙄
Ervamomm Gizemonerr benim bebeğim bildim bileli sürekli emmek istiyor ama bu 9. Ay bambaşkaymış benden ayrılmıyor sürekli yapışık geziyoruz yemiyor uyumuyor sürekli ağlıyor çocuğumdan eser kalmadı inşallah geçici bir dönemdeyizdir
Gizemonerr Esilyaa doğduğundan beri hiç böyle olmamıştı tuhaf geliyor bana. İnşallah geçer bakalım canım atak haftası.
Gizemonerr Alanbebek aynı bizim kız yatakta bir o tarafa bi bu tarafa hop uyanıyor 🤦♀️ Bu günlerde geçecek inşallah [bilinmeyen] gerçekten bambaşkaymış canım, geçici bir dönem Allah’ın izniyle gelip geçecek.
Alanbebek Gizemonerr inşallah canm hergce ogle dön allah dön valla cocuk tekerlek gibi dönuyor yatakta en son kalkıp mama yapıyorum içiyor yatyor sonra tekrardan aynı sabaha kadar bu şekılde ilerlıyoruz 😩 ve sabah oldu yıne aynı uyandık
lalbg Gizemonerr atak haftasındaymış benimki de böyle. Gerçi benimki hep ataklı. Hiç uyumadı bu zamana kadar doğru düzgün:) ama atak yaşıyolarmış bu dönem.
lalbg Gizemonerr mustafa sandal’ın bi şarkısı vardı “benim aşka inancım kalmadı hiç” diye. O şarkıyı bende benim düzeleceğine inancım kalmadı diye söylüyorum😂
ayse9026 Gizemonerr benim bebeğide 8 ay 27 günlük 9 ay olacaz inşallah aynı sorun bendede var vallahi doğduğundan beri çok düzenliydi bazen hiç uyanmazdı bile aynı sorunu şuan bende yaşıyorum
irva Gizemonerr Benim ki hiç kalkmıyor normalde de kalkmazdı.Şuan onu rahat yatsın diye yerde yatırıyorum klimayı da açıyorum.Yanına da ben yatıyorum.Çocuk bedenımı yastık niyetine kullanıyor o kafa illa karnımda olcak.Huyu çok değişti sadece iyice anneci oldu varsa yoksa ben.Wc gidiyorum emekleyip kapıma geliyor tutunup kalkıp kapıma vuruyor açayım diye.