Sevgi1 yok yanlış anlamışsınız önce emzirdik her iki memeyi de ardından 30 cc yi geçmeyen mama verdik. Keşke doktor da bize vermeyin deseydi ben mama yoluna hiç girmemiş olurdum. Şimdi süt yetmiyor diye güvensizliğe girdim. Ama sarılık olmasın diye verdim işte.