Elfela Biz bugün rotavirüs asımızın ilk dozunu olduk yaptıran anneler sizde yan etkileri neler oldu ya da oldu mu ?
ebrupoyraz Elfela işk çocuğumda yaptırdım ikinciyede yaptırcam daha küçük ama oğlumda 3 gğn ishal yapmıştı yeşil
Miskokulum Obsesifk benimki de yaklaşık iki saat sonra kustu hemşire ilk yarım saat kusmasın demişti bi iki saat sonra kustu ama yine kafamda deli sorular var aşı tutmuşmudur İnşaAllah kusmukla atmamıştır
Pinardefne Bizde hiç yan etki yapmadı hemşiremizin kızında ishalle pişik yapmış bnde her ihtimale karşı kremledim altınıda sürsk degiştirdim.
Eag 3 gün ishal oldu. Başka bi sıkıntımız yoktu. Ama çok normal canlı virüs veriliyor sonuçta bu aşıda. Olsun, gene olsun gene yaptırırdım o aşıyı. Çocuğuma daha ciddi bir şey olmasını göze alamam çünkü.
meltemre Sormak istediğim bir şey var sağlık ocağından dediler ki 2. Ay aşısıyla beraber yapılacak ama genel olarak hep 3. Ayda yapılmış hangisi doğru?