Ozge34 Kızlar merhaba bebeğim 16 aylık kalbinde üfürüm var demişti doktor daha küçükken ama masum geçer zamanla demişti en son başka doktora gittiğimizde geçmemiş doktora götürün dedi götürdüm testler verdi onlarıyaptırıcaz çok korkuyorum bişey çıkar diye başına böyle bişey gelen bilgisi olanvarmı
_Koncuy_ Ozge34 teyzemin oğlunda vardı 4 yaşında tamamen geçmişti. Bebek büyüdükçe o da yavaş yavaş kapanıp geçiyormuş.
Havva3437 Ozge34 kızımda var türü vsd 5 mm kalbin alt karıncıklarında takipliyiz eğer geçmesse ameliyat olucak
Ozge34 kirazcicegim teşekkürler [bilinmeyen] nezaman geçti [bilinmeyen] nezaman geçti [bilinmeyen] nezaman geçti [bilinmeyen] nezaman geçti