TheBaby Bebeğim tam 3 aylık, 1 buçuk aya yakındır gece uykusuna geçti, gece gündüz ayırt ediyor, 2 aylık kontrolde doktor uyandırma o ne zaman isterse uyanır beslenir dedi, uyusun dedi, bıraktık en fazla 4 -4 buçuk saat uyudu, çok acıkmış oluyordu, kilo alamazsa diye dayanamadım ben de 3 saatte bir uyandırıp besliyorum, yine çok acıkmış oluyor, kucağıma alınca aranıyor,uyanmadan besleniyor.Ama bu ay kilo alımı daha az oldu, sıcaklardan mı bilmiyorum.