Covid çıkmadan once bende 1 saniyeyle hayatta kaldım üstelik hastanedeyken oldu bu griptim doktor serum verdi ve ben o serumdan sürekli alırdım yani doktor birşeye alerjin varmı dedi yok dedim ve başka sehirdeyiz tatildeydik serum 10 15 damla aktı yada akması anında boğazım dilim şişmeye başladı ve nefes alamamaya başladım sonra beynimde kafamın içinde saçma sapan şey olmaya başladı özel hastane olmasına rağmen tek bir Allah’ın kulu yoktu o sıra hemşire doktor yani tabi ben konusamadigim için sesleniyorum ağzımdan kelimeler çıkıyor ama ses olarak değil hemşire butonu aklıma geldi ona yeltendim ama artık baygınlık geçirmeye gözlerim kararmaya başladı ve elimi rast gele vurdum sadece hatırladığım zilin çaldığı ve acil kod diye bağıran hemşirelerin koşma seslerini hatırlıyorum kendime geldiğimde sadece 1 saniyeyle hayatta kaldigimi söyledi doktor alerji çok tehlikeli birşey kiziminda birçok şeye alerjisi var ve asla ihmal etmem muhakkak araştırılsın alerjisi çok geçmiş olsun