Arkadaşımın sütü var bebeğinin kırkı yeni çıktı ama emdikten sonra göğüs yumuşayınca çok gelmeyince bebek ağlıyormuş arkadaşım da mama yapıyor 60 bazen 90 cc
ancak öyle susup uyuyormuş.
sütü de var ama aslında
ben mama vermesini istemiyorum kendim de bu yüzden doktora gittim özellikle emzirme konusunda uzman eğitim almış doktora. Bana bir süre ağlar sonra sütünle doymayı bilecek ağlasın sen sürekli ver demişti
ve daha yolun vaşındasın o emdikçe sütün çoğalacak dedi öyle de oldu ki ben 2 buçuk aylığım arkadaşımın kırkı yeni çıktı
Çok ağlıyor ne yapayım mecbur veriyorum diyor fikir istiyoruz sizlerden
çok gazlı bir bebek ayrıca