Merhabalar benim de oğlum doğduğundan beri öyle hala ağlıyor emerken çok dolu olduğunda göğsüm ağlamıyor ama ben asla emzirmeyi bırakmadım ayakta sallayarak emziriyorum ya da kolik müziği filan açıyorum emzirirken ben öyle çözüm buldum 3 aylık oldu ama hala ağlaması devam 🤷♀️ Ama şükür ki kilo alımı iyi o yüzden mamayı sadece ağlıyor diye hiç düşünmedim zor bir süreç eminim ki arkadaşınız için de Allah kolaylık versin ama benim fikrimce bence de emzirmeden vazgeçmesin bir kere mamaya başlayınca bebeği tekrar anneye döndürmek zor oluyor 😊
Gazı için de bir havluyu ısıtıp karnına koyuyordum ilk bebeğimin, üstünden masaj yapıyordum bir tek bu rahatlatıyordu