Eşimin ateşi 38 derece şuan.Doktor sadece ateş belirti değil son korona vakalarında pek rastlanmıyoruz demiş test yapmadı.Dün gece de vantilatörün karşısında yattı ondan da olabilir ama şüpheleniyorum.Siz ya da tanıdığınız biri korona geçirdiyse ilk belirtisi neydi