Kızlar merhabalar, sezeryan doğum yapalı yaklasık 37-38 gün oldu hala kabızlık sorunu çekiyorum, hamileleğimde hiç kabızlık sorunu yaşamadım ama dogumdan sonra her gün bol sıvı almama ragmen tuvalete haftda 2 kere falan cıkıyorum onda da cahım cok yanıyor aranızda benim gibi olan var mı çok kötüyüm😣