luppoyanak Kızlar iki günlük bebeğim cuma sabahı sezaryen doğum oldum şimdi korse kullansam dikişlerime zarar verir mi saat çok geç doktorumu aramaya çekindim
NefesMaviDeniz luppoyanak Çok erken tabiki daha doğum sonrası ilk kontrole bile gitmemişsinizdir sanırım..ben 1 ay sonra kullanayım dedim ama dikişim acımıştı hatta kenarında hafif kanama olmuştu. Doğumdan 3 ay sonra başladım gayet iyi şimdi..bence başlamayın ama doktorunuza sorun tabi ki
kirazcicegim 1 hafta sonra kullanmaya başladım, dikişlerimi tutup daha rahat hareket etmemi sağlamıştı. Yine de yarın olsun doktorunuza danışın 🧡
luppoyanak NefesMaviDeniz hepinize teşekkür ederim bende taktım ve yattım iyi gelmişti ama aklımda da şüphe ettim hep çıkartayım en iyisi