Cennetkokulum26 Mrb arkadaşlar bebeğim 18aylik oldu neredeyse. Şuan sadece 6tane dişi var. Normal mi ? Bebeğimden küçük bebekleri görüyorum hemen hemen bütün dişleri çıkmış. O yüzden merak ettim sormak istedim
Ctrzsntrk Cennetkokulum26 merhaba benim bebegim de 18 aylık 8 tane dişi var .. bence normal 1 yaşına kadar hiç diş çıkarmayan bebekler de var bu yapı meselesi ..
Miniminiprens Cennetkokulum26 ahh canım ne çekiyorum 3 aydır. Bizimde 7-8 falandı o ayda. Sonra peşpeeşe bi başladı 2 tane birden patlattı onlar yeni çıktı yenisi geldi derken şu bir haftadır biraz duruldu sanki. O 3 ayda ağzı diş doldu. Şuan 21 aylığız. Eminim sizinde öyle olacaktır endişe etme 😊
Miray-09 Cennetkokulum26 sorduğunuz için söylüyorum. 8. Ayında ilk dişini çıkardı ve ard arda çıkardı dişlerini şu an 12 tane dişleri var üstte önde 4 tane ve ikide arkada iki yanda çıkarmış. Ve altta da aynı şekilde önde 4 diş ve arkada iki yanda 2 diş. Ve bu seferde yeni patladı üstte arkada iki diş daha. Diş ne kadar geç çıkarsa o kadar iyidir. Bence takılmayın
Cennetkokulum26 Miniminiprens sevindim bu duruma yaa bnde acaba bı problem mi var diye düşündüm. Ztn bütün diş etleri kabarmış kızarmış muhtemelen dediğiniz gibi bir an da patlıcak. Çok da çekiyor yavrum.geeceleri özellikle çok huysuz ağlıyor uyanıyor falan. Birde şey sorcam bir haftadr ishal bebeğim. Dişten olabilir mi
Miniminiprens Cennetkokulum26 benim bebeğim ishal olmuyor ama çok sık yapıyor gün içinde ordan anlıyorum diş olduğunu. Arkadaşın bebeği dediğiniz gibi ishal oluyordu.. Baktınız günlerce geçmedi doktorunuza danışırsınız. 2-3 gün sürüyormuş diş ishali
Cennetkokulum26 Miray-09 Öyle diyorlar genellikle evet. Tşk ederim [bilinmeyen] ilk defa oldu dış döneminde ishal