Oğluma tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum 3-4 hfta olacak anne kakam geldi diyor ve gidiyor çişten önce söylemeye başladı fakat ne oldu bilmiyorum ama ağlayarak tuvalete gidiyo hatta günde 2.3 kez altına kaçırıyor her yolu denedim.. istemeye istemeye gidiyoor tekrar beze geçip o rahatlığı asla vermem. Ama ne yapmak lazım başka çözüm önerileri nelerdir ? Çişi olduğu halde ağlayarak yok diyor fakat otturturduğumda yapıyor. Bu ara 3 yasına girecek..