Bsrkk (yazıyı düzeltemedim) yanımızda birileri olduğunda sık sık emzirebildiğim için öyle devam etmesini istiyor sanırım her yanında durdukça en fazla 10-15 dk sakin kalıyor sonra emmek istiyor. Öncesinde rahattı bu durum ama şimdi benimde yemek yemem, kendimin yemek yemesi için yemek yapmam gerek en azından 😅
[bilinmeyen] gündüz uykularında öyle bir dönemimiz olur zamanla inşaAllah 🥲
[bilinmeyen] dönence almayı düşünüyorum bende, oyuncakları şıngırdadığında hareket ettirdiğimde hoşuna gidiyor. Pregonunkine bakayım bende
[bilinmeyen] Rabbim bağışlasın, kolaylık versin bizlere, tüm annelere inşaAllah 😅
[bilinmeyen] Rabbim bağışlasın, kolaylık versin bizlere, tüm annelere inşaAllah 😅