Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama benim kızım 2 yaşında geçirmişti hatta döküntüler olabilir demişti doktorumuz ayak parmağındaki tırnağı çıkmıştı tekrar geldi o ayrı agız içi yaraları içinde karadut özü ile sildim yada bi kaşıkla vermiştim çünkü yemek bile yiyemiyordu.