Bebeğim 1 hafta sonra 9 aylık olacak. 8.5 aylık olduğundan beri elindeki bir şeyi alınca ağlamaya ve çok tepki vermeye başladı. Daha önce hiç tepki vermezdi. Hayır yani başka bir şey verip dikkatini dağıtmaya çalışıyorum ona da kanmıyor 🤦🏻♀️
Sizin bebişler de mi böyle?
Bu olay 2 yaş sendromu değil miydi ya 😂
Bu daha 8.5 ayda böyleyse 2 yaşı düşünemiyorum 😂