Merhabalar
Meme reddimiz var uzun süredir sağım yaparak sütü veriyordum .mama ile besleniyor bebeğim . 2 gün sagamadim sütumu bu arada 30 ml anca çıkıyor . Dün göğüsumde bir kaşıntı oldu ve ardından göğüs ucunda kızarıklık sonra da kan gelmeye başladı . Şuan çok rahatsız edici derecede acıyor . Neden olabilir böyle bir şey yaşayan , bilgisi olan var mı ?