Hanımlar merhaba bebeğim 11 aylık olacak 1 ay önce çorumdan diyarbakıra taşındık ev değişikliği hava değişikliği yaşadık normalde çorumda ek gıda alımı çok güzeldi herşeyi yiyordu. Burda herşey tersine döndü bazen yiyor bazen yemiyor ve kilosu 8200 aylardır bu kiloyu yükseltemedim dr hava değişikliği vs dedi kilosu persentile göre normal ama ayına uygun bebekler için düşük dedi değerlerne bakacaktı sonuç gösteremedik daha. Sizlen de fikri varsa yazarmısınız bu arada mama da veriyorum mamayı zaten çok seven bi bebek olmadı.