Kızlar hamilelikten kalan cilt lekem var daha da arttı 2 aydır cildiyeye gideceğim haftaya randevum sormak istediğim basına gelen var mı nasıl geçti uzun süre de mi geçer alnım da baya belirgin moralim bozuluyor bebekle gidemedim kışın da pandemi falan derken