Nuraky evet zaten bı çapa da bide yeni yapılan çam sakura Hastanesi’nde çocuk alerji ve immünoloji bölümü var ilk gidiceginiz zaman çocuk hastalıkları bölümünden randevu aliyosunuz (alerji olduğuna dair belgeniz varsa daha kısa sürer işiniz) o doktor alerji bölümüne yönlendiriyor sonra oradan takipli oluyorsunuz sırasıyla ayına yaşına göre hangi ilaç denencekse o test. Yapılıyo deri üzerinde veya icirerek ilk gittiğimizde 6 ay sonrasina alerji bölümüne randevu vardı yoğun bakımda anafilaksi geçirdiği için epikriz raporlarımz elimzde olduğundan ve oğlum o zaman daha 2-3 aylık olduğundan ne zaman hangi ilaç gerekecek diye öne cekmislerdi çok yoğun bi 2 yıl gittik geldik oraya ama büyüdükçe sadece kontrollere gidiyoruz sünnet olcagi zaman mesela yaptrcagmz hastaneden ilaç isimlerini alıp ordan rapor almamız gerekiyor bazı ilaçlara test yapılmadi gerekiyor