Mutlubebis Merhaba herkese, göğüs ucum tam çıkmadığı için bebeğim emmiyor. Aventin göğüs ucunu aldım ama büyük geldi sanırım tutamıyor onu da. Kullanıp memnun kaldığınız göğüs ucu silikon var mı ?
Melek7 Mutlubebis ben wee'nin silikon ucunu kullanıyorum 8 aydır.. ama boyu hakkında bi fikrim yok dediğinizden büyük müdür küçük müdür.. fiyat olarak çok daha uygun ama..
Bilge12 Mutlubebis Wee ninkini kullandik 1Ay sonra kullandikca gogus ucum cikti ve kullanmayi biraktik cubku ogluma cok gaz yapiyodu aralardan hava yutuyodu
Mutlubebis gulsenkonakli bizimki kaç acaba ben hastanedeyken alındı hiç bilmiyorum küçük boyu varsa onu alıym o zaman 🙄
Mutlubebis Melek7 markası çok önemli değil de bizdekini tutmakta çok zorlanıyor. Göğsümden emmiyor zaten o yüzden de zorlanıyoruz :(
Melismetee Bende doğduğundan beri aventin ucunu kullanıyorum hemde küçüğünü değil büyüğünü :) gayet rahat emiyor 3 aylık oldu hala onla emziriyorum ucum olmadığı için hiç sıkıntı yasamadik
Mutlubebis Melismetee benimki alamıyor gibi geldi göğsümden çıkarıp ağzına doğru tuttum acaba göğüste mi alamadı diye çıkarınca da zorlandı 🙄
Melek7 Mutlubebis valla ben de 8 aydır anlamıyorum eskiden silikon uç mu vardı.. bütün kadınların göğüs ucu tam bebeğin ağzına göre miydi bebekler emmeyi daha mı iyi biliyodu??? Benim oğlum da başta ememedi mecbur biz de çareyi silikon uçta bulduk 8 aydır da kullanıyoruz.. emsin de nasıl emerse emsin diyorum artık napıyım😒
masalgzde Mutlubebis Mutlubebis ben wee bin göğüs ucunu kullandım ama 1 aylık olunca ebe arkadaşım çenesinin güçlendiğini zorla da olsa göğsümden emmeye alıştırmam gerektiğini söyledi hiç göğüs ucum yoktu gömülüydü bir gün zorluk çektim ama şimdi göğsümden emiyor çok şükür çünkü silikon uç hem hava yutup daha çok gazlı olmasına neden oluyor hem de sütünü azaltıyor size tavsiyem 1 ay sonra göğsünüze alıştırın bende hemşireyim ilerleyen zamanlarda bida almaz uca alışırsa ama şu da bi gerçek silikon ucun varlığına da çok şükrettim sonuçta bebeğimi onunla emzirmeye başladım o olmasa emziremezdim ☺️
Mutlubebis Melek7 bugün bende onu düşündüm ne pompa varmış ne silikon uç varmış herkes de emzirmiş bebeğini :) inşallah tutar benimki de bi şekilde
Mutlubebis Merrcimek eczaneye sorduk tek var dedi elinde yok herhalde pazartesi bakıcam başka yerlere 🙏
Merrcimek Mutlubebis Yok 2 çeşit normal diye sattıkları kalın ama birde daha ince olanı var. Doğduğundan itibaren 3-4 aya kadar onu kullandım. Hemen aldı.
Mutlubebis masalgzde bi başlasa işte memeye geçiş daha kolay olabilir göğüs ucunu da çıkarıyormuş diyorlar bi süre sonra 😊emse de tek silikonla emse ona da razıyım