Merhaba 9 aylık kızımın süt ürünleri alerjisi var emziriyorum aşırı derecede zorlanıyorum içinde süt olmayan gıda maddesi bulmak çok güç, özellikle benim gibi süt ürünleri düşkünü biri için ,keçi peyniri denedim ama kızımın egzaması arttığı için bıraktım ne zaman geçer bu alerji durumu ? Bi kaç kere unutup peynir yedim ve kızımın vücudu anında kabardı..Benim gibi bebeği alerjik olan kimse var mı ?