Ruzgo35 Kizlar kovit geciren varmi aranizda bebeklerle ne yaptiniz kayin pederim pozitif cikms bugun bizdeydi bizdede olabilir
Gizemabc Ruzgo35 Biz suan karantinadayiz. Esim ben ve kizim. İkimiz de 2 doz asimizi olmustuk, o yuzden ayakta gecirdik. Kizima test yaptirmadik; ama zaten basta o rahatsizlanmisti. Bol su icirmeye calistim. Ateslenirse calpol verdim, sık sık banyo yaptirdik.
BalarisiYusra Ruzgo35 bizim 10. Gün bitiyor bugün ilk başt kızımda belirtiler vardı ateşlendi çok huzursuzdu zaten hasta olduğunu belli ediyordu her halinden calpol ile ateşini kontrol altında tutmaya çalıştım fakat ateş 5 gün sürdü bizde kızım ateşi düştükten sonra yavaş yavaş kendine gelmeye başladı tabi yapmanız gereken emziriyorsanız bırakmamak bol bol emzirmek Biz ayakta geçirdik bende tat koku gitti eşim 2 güne iyi oldu bende koku 1 haftada geldi bitksel ağırlıklı beslendik C vitamin ve d vitamini takviye aldık her gün propolis içtik suya damlatıp ve keçiboynuzu pekmezi kestane balı ile çok hafif geçirdik
Zuzuuu Ruzgo35 Udihindi yağı çörekotu yağı kullandık sabah akşam düzenli kızımda da kullandım onada bulaşmıştı ayak altına zeytinyağı sarımsak kürü uyguladım limon yedirdim sarımsaklı yoğurt bol bol sıvı tüketmesini sağladım su ve meyve suyu iştah pek olmuyor zorlamayın o yüzden hırıltı nefes almada zorluk çekerse farkederdeniz zaten muayene götürün onun haricinde ateş sürüyor 3 gün. Ben çok ağır atlattım gözlerimin yerinden çıkarcasına ağrısını eklem ağrılarını unutamıyorum grip gibi düşünün bir tık daha ağrılısı ilaçsız kekik ıhlamur sürekli böyle şeyler içtik durduk öksürük hala devam ediyor bende mesela koku tat zamanla geldi geçmiş olsun en önemli şey pozitif olun.
Ruzgo35 Gizemabc bize test yapmadilar ya temasli diye karantinaya aldilar kuzum ve asimizda yok bu hafta olucaktik Gizemabc bize test yapmadilar ya temasli diye karantinaya aldilar kuzum ve asimizda yok bu hafta olucaktik
Ruzgo35 Gizemabc bize test yapmadilar ya temasli diye karantinaya aldilar kuzum ve asimizda yok bu hafta olucaktik
Ruzgo35 BalarisiYusra belirtiler kac gine basladi canim emzirmiyorum sagarak veriyorum [bilinmeyen] bakalim bizde temasli
Goktugkaganinannesi Merhaba koronayiz. İlk çocuğum ateşlendi. Boğaz enfeksiyonu oldu . Öksurdu vs ateslendi2.5 gün çok kötüydü . antibiyotik iyi geldi . Sonra ben kötü oldum ..sonra eşim
Ruzgo35 Goktugkaganinannesi kac gune basladi belirtiler canim gecmis olsun [bilinmeyen] belirtiler kac gine basladi canim emzirmiyorum sagarak veriyorum
Goktugkaganinannesi Ruzgo35 benim 8. İnci gün birde mutasyonli koronaymis. Çocuğum 9. Uncu günde bana göre eşimde 4 uncu günde sanırım [bilinmeyen] merhaba kaçıncı günden sonra iyileşme süreci ine girdiniz .
acemiannedrnm Ben de koronanın 5.günündeyim kızımla maalesef dipdibeyiz ben uzaklastırdıkça daha cok yanaşıyor emzirmeye devam ediyorum
Ruzgo35 acemiannedrnm benimde bebek var kuzum korkuyom [bilinmeyen] hafif atlatiyosun kuzum gecmis olsun [bilinmeyen] [bilinmeyen] acemiannedrnm [bilinmeyen] [bilinmeyen] kizlar hepinize cok teşekkür ederim cevaplariniz icin gecmis olsun hepimize ❤️❤️💕💕
acemiannedrnm Bulaş süresini merak ediyorsanız ablam ve cocukları pozitif çıkmıştı haftasonu yanlarına gitmiştim cuma günü gittim ptesi testim pozitif çıktı
BalarisiYusra Goktugkaganinannesi belirti verdikten 10 gün sonra tam anlamıyla iyiyim diyebildim şuan karantinada 10 . Gün ama testten 4 gün önce belirti vardı hava değişimi sandık köyden gelmiştik çünkü sonra bende bi anda tat koku gidince hemen test verdik yani 14 gün oldu aslında hastalığı geçireli negatiftir diye düşünüyoruz test vericez
Goktugkaganinannesi BalarisiYusra mutasyon li mu normal korona mi nasıl asiniz varmıydi [bilinmeyen] belirtileri yakalandıktan 2 gün sonra başlıyor [bilinmeyen] belirtileri yakalandıktan 2 gün sonra başlıyor [bilinmeyen] belirtileri yakalandıktan 2 gün sonra başlıyor
BalarisiYusra Goktugkaganinannesi normal korona canım mutasyonlu değil aşımızı köyden geldiğimizde vurdurcaktık ama koronaya yakalandığımız için anca 3 ay sonra olcaz [bilinmeyen] 5-6 günde başladı bizim
Anita Koronayım bende 4. Günüm eşimde şuan bisey yok gayet iyiyim sadece tat koku gitti bende aşımızda yok bebegim hafif öksürüyor ama oda hasta gibi değil ektra pekte bisey yapmıyorum grip gibi bile degilim anlamadim nasil bir hatalık bu çözemedim