Yasemin4224
Canim benim bebegim de dogdugu ilk gunden bugune hep kendi aciktiginda uyandi. Ilk 1-1,5 ay bu saatte bir iki saatte bir hic gecmedi. Zaten aciktiginda ortaligi birbirine katiyorlar merak etme. Gece uyku kalitesi bence onemli.. Bir sure sonra bu aliskanlik haline de gelicek belki.. Birak gece uyku kalitesi bozulmasin. Mesela benim de 2 ayliktan itibaren aksam 8-9 yatar sabah 6’ya kadar deliksiz uyur. Hic sorun yasamadik. Suan 4.5 aylik olduk.