GokturkAlp tuvaleti gelince söyler bazen, bezi çıkartıp yaparız 1 yaşından beri bu böyle. Hele evde bezi doldurmadan çok uzun süre durdu diye değiştiririm hal böyle olunca bende en iyisi tamamen çıkarmak dedim. Hazır olduğunu düşündüm ama gece aklımı karıştırdı. En iyisi bir kere tamamen uyandırayım zaten altına yaparsa da saatini takip edeceğim ona göre kaldırırım yarın. Teşekkür ediyorum😊
[bilinmeyen] ben de öyle yapacağım sanırım teşekkür ederim 😊
[bilinmeyen] ben de öyle yapacağım sanırım teşekkür ederim 😊