Merhaba güzel anneler 😔 oğlum 15 aylık. Ve asla yemek yemekten hoşlanmıyor. Halen bir çok şeyi karışım yaparak yediriyorum mesala Kahvaltısı ezerek karışım yaparak. Onun dışında da hiç birşey yemek istemiyor sadece meme . Ne yapacağımı bilmiyorum o kadar zayıfladı ki 😔 ne yapabilirim ? Yardım edin ne olur