Woody Nsrnozkn Adac testlerine bakıp kararınızı verin kesinlikle Maxicosi axissfix aldım ben puanından dolayı. Allah kaza bela vermesin
Lidya-t Britax Römer kullanıyorum bebeğim çok seviyor.Her gün okula gidiyoruz tek başına duruyor ,uyuyor .Dolap uygulamasından almıştım çokta temiz.Normalde fiyatı pahalı oluyor
Brsnysr Nsrnozkn bizde onca araştırma sonucu yenice babyhope aldık ve ilk yolculuğumuzu yaptık bakalım ins sever
ymn2019 Nsrnozkn kesinlikle heyner diger bilindik markalara Avrupa standartlari belgesi almış ancak adak yok bence cokda gerekli değil alman mali ve sağlamlığı ile ün salmış. Ben cok arastrdim be safe in 9-18kg ve üst kilosu o kadar konforlu gelmedi bana disariyi izleyebilen ıstiyorum. ayrica oturma alani maxi cosidede ve be safede de cok sert geldi heynere göre. Yatis pozisyonu yeterli bence .Heyner icin hem profesyonel hemde kullanıcı yorumlarini arastirdiktan snra karar verdm cok memmunum