alchn Oğlum 20 aylık. Nasıl olcak nasıl alıştırcam hiç yapamiycam gibi hiç de demiyor çiş gibi şeyler hatta farkında bile değil sadece bir kaç kez. Rahatsız oldu bezini degistirti ama. 4 den fazla değil
dorukhaninannesii alchn 20 aylik cok erken bence ya 2 ysdan sonra baslanilir diye biliyorum benimki 21 aylik kaka yapsa degis diye aglamaz almasam oyle durur
Cheddar alchn daha hazır değildir. Kendiliğinden gelişiyor biraz da. Siz sorun kaka çiş yaptın mı diye. Bezi değiştirirken pis olmuş hemen değiştirelim. Kakanı yaptığında hemen söyle değiştrelim diyin. Tuvalete giderken çişim geldi wcye gidiyorum diyin. Ben o şekilde alıştırdım ve söylemeye başladı
Sahinbebek30 alchn çok küçük değil mi benim oğlum 24 aylık o bile bezleniyor kaka diyor çiş demiyor ama Doktorlar küçük daha diyor 2 buçuk yaşından sonra diyor
Sedaahmet alchn benim oglum 28 aylik. Benimki de hic demiyor kaka ciş diye. 😂 ben ne yapacam bilmiyorum. Ne oglum hazır ne de ben 😅birde 14 aylık kızım var, gün icinde enerjim tükeniyor zaten. Birde tuvalet egitimini nasil verecem onu düşünüyorum bende 🤷🏻♀️
dorukhaninannesii alchn bence ben simdi cis yaptinmi kaka varmi diyorum kaka varmi diyince kaciyo😅 yani bence erken ya ama siz bilirsiniz ben 2 yasdan sonra baslicam suan daha kelime bile soylemiyoki cis desin
alchn Sedaahmet Valla Allah kolaylık versin bizlere☺️ [bilinmeyen] İşte yavaş yavaş alıştırim tuvalet lazımlık falan diyiorum [bilinmeyen] Y öyle mi. Baya Erken o zaman
Kumsal-Arden alchn bence biraz erken. Benim ki 3 yaşında daha yeni söylemeye başladı. Herkes bişey diyor bana da çok geç kaldın diye bıdı bıdı söylendiler de umrumda olmadı. Çocuğum ne zaman hazır olursa o zaman olacak dedim. Ömrünün sonuna kadar bezle gezmeyecek ya elbet bırakacak bezi. Acele etmeyin derim
alchn Kumsal-Arden Bencede haklısın iz bir anda sanki ben geç kaldım herkes AA bezlimi alıştır niye demiyo daha flaan flaan
Kumsal-Arden alchn of herkes kendi işine baksın. Kimisi erken alışır kimisi erken yürür. Zorlarsanız ters teper daha beter olur. Duymayın insanları. Sorsanız herkesin bebesi torunu yeğeni uzaya çıkacak durumda o kadar her şey de ileri bşr bizimkiler geride kaldı😏
Dykdyk alchn 20 ay çok erken 2 yaşından çnce önerilmiyor. Her çocuğun gelişimi cok farklı ayrıca. İkizlerim 3 yaşında yeni yeni alışıyorlar
irmakefe_ alchn Benim 27 aylık hala düşünüyorum hazirmi degilmi diye bı iki kezde denememiz oldu aslında hemen pes edip bezi taktım 🤦🤷